11 februari 2007

Saker jag såg på mässan:





En fontän som såg ut som en vulkan.











Paraplyer så att man inte skulle bli blöt. Inomhus.







Några andra som också tog hela tillställningen som en lek. Sunt.








En stor självlysande tomte. Den var lite skrämmande.









En stor och elak snögubbe








En monter med olikfärgade koskinn. Classy!





En annan koskinnsmonter, komplett med levande indian strax utanför bild. Kunde inte med att fota honom. Även jag har mina gränser.







Världens längsta man bärandes världens minsta väska.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Där ser man. Du såg ungefär samma saker som jag på mässan. Viss skillnad dock vad gäller världens längste man. När jag såg honom bar han på världens minsta häst.

Björnen sa...

Haha, han verkar vara en underlig typ den mannen! Lite Twin Peaks-vibbar över hela A-hallen förövrigt...

Hur hamnade du på mässan förresten? Via jobb, eller bara rent nöje?

Anonym sa...

Kombo. Mest nöje. Inreder sparsmakat (observera dubbla betydelsen!) :) i jobbet. Men kollegor gör. Så jag fick överblivna biljetter och fick gå runt bland fackfolket och käka tablettaskar. Tråkigare grejer kan man ju göra en lördag.