3 april 2007

Dying tragically on a mountain appeals to you.

Tog det här spännande testet för att se vilken sorts ledare jag är. Måste erkänna att jag är lite lättad att jag inte blev liknad vid Hitler, Stalin eller någon annan galning. Fast den där biten om att dö tragiskt på ett berg; det vete fan...


Gjorde efter detta om testet med fler frågor och blev då jämförd med Gandhi. Men eftersom det kändes alldeles för präktigt lät jag Che vara kvar. Jag är ju tuff och spännande! Och lite rolig ibland. Jag har dessutom ett alldeles för stort ego och för liten självdistans för att kunna jämföras med Gandhi.

11 kommentarer:

S sa...

Jag var också Che. Och jag är nöjd med det.

Och den bilden på honom är en av de vackraste bilder jag vet.

Björnen sa...

Känns helt ok. Vem vill inte vara både snygg och rebellisk?

A. sa...

Jag vart tyvärr den där österrikaren som tog sig till Tyskland... Kul test! Verkligen. Not...

Björnen sa...

A: Muhahahaaaa!
Honom vill man ju inte vara! Är du en diktatorisk ledare?

Anna sa...

haha, euhm..
jag blev då Bill Clinton?
http://images.similarminds.com/leader/3.jpg
fin förklaring på mig, verkligen.. :D

A. sa...

Björnen. Nej, det vill man inte. :-)
Och anna? Helt ärligt. Gnäll inte på att du blev Clinton. Skulle gärna byta :-)

Björnen sa...

Anna: Grattis! Låter ju inte helt fy skam.

A: Har du verkligen inga planer på att invadera Polen? Eller har du verkligen ingen dold fetishism för byggnader i romersk stil? Inget alls som stämmer med beskrivningen? Säkert?

Klagan sa...

Clinton (och jag) anses tydligen vara kameleonter. bra att veta..

Anna sa...

haha, jaa okej då..
jag ska inte klaga.. den dära invaderar typen är värre..
jag är bara en egotripp

sa...

Småkul test, jag är JFK

Björnen sa...

Klagan: Kameleonter alltså? Ganska så kul små texter under bilderna.

Anna: Egotripp is the shit!

Pata: Coolt. Anade väl att du har haft ihop det med Marilyn Monroe!