15 maj 2007

"You measure out your life with coffee spoons."

Jag är en simpel tjuv och det skäms jag inte det minsta för! Utan någon närmre eftertanke har jag snott detta test direkt från Malin. Hoppas hon inte mår alltför dålig av det. Kunde inte låta bli - det var ju så kul att göra! Det stämmer hyfsat bra och på något underligt sätt hamnade en referens till kaffe med i slututlåtandet. Bisarrt!



You're Prufrock and Other Observations

by T.S. Eliot

Though you are very short and often overshadowed, your voice is poetic and lyrical. Dark and brooding, you see the world as a hopeless effort of people trying to impress other people. Though you make reference to almost everything, you've really heard enough about Michelangelo. You measure out your life with coffee spoons.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kul jag älskar test! Kanske för att jag fick detta:

You're A Prayer for Owen Meany!
by John Irving

Despite humble and perhaps literally small beginnings, you inspire faith in almost everyone you know. You are an agent of higher powers, and you manifest this fact in mysterious and loud ways. A sense of destiny pervades your every waking moment, and you prepare with great detail for destiny fulfilled. When you speak, IT SOUNDS LIKE THIS!

malin sa...

Självklart misstycker jga inte, särskilt som det trots allt inte är jag som skapat quizet =)

Björnen sa...

Pata:
Det låter så... inte alls som du! Fast jag förstår om du är nöjd. ;-)

Malin:
Vad skönt! Har gått och varit väldigt orolig att du skulle skicka Åländska hit men till Svenska västkusten. Har redan bokat flygbiljetter till England på torsdag morgon. Åker nog dit ändå för säkerhets skull.

Lill-Krizan sa...

Jag är ingen världsmästare på engelska frågor, men inte låter det här speciellt bra för mig?

You're Waiting for Godot!
by Samuel Beckett

Many people think you're extremely dull, but you're just trying to patient. Really patient. Patient to the point of absurdity, quite frankly. Whatever you're waiting for isn't going to just come along, so you can stop waiting. I promise. Move on with your life. Change of scenery might do you good. Heck, any scenery might do you good. In the meantime, you do make for very interesting conversation.

Björnen sa...

Lillis:
Oj! Stackare! Stämmer det då?

Lill-Krizan sa...

Näe.