9 augusti 2007

Ett fint rosa armband på höger handled - helgen är säkrad!

Spelschemat är redan vältummat och har alla konsertvalen förkryssade. Viss beslutsångest och några frågor kvarstår fortfarande: Koop eller Hello Saferide? Juliette and the Licks eller Säkert!? Hur långt är det mellan scenerna? Hinner man springa emellan dem för att se två band som spelar samtidigt? Vad är det Gilbert Grape grubblar över? När skall man hinna äta? Något som dock är säkert är att det serveras drinkar på min balkong på lördag vid ett ungefär, samt att det kommer bli en grym helg!

Vi ses väl på Way Out West?

5 kommentarer:

Kristina sa...

Koop och Säkert! Säkert och Hello Saferide är ju samma sak, och Juliette är smått irriterande i längden. /Från helt subjektiva Kristina

Björnen sa...

Hmmm... tror nog att du har rätt. Fast jag bestämmer nog först på plats hur jag gör. Rapport följer!

Anonym sa...

Såg Säkert på Skansen i onsdags. Grymt. Bör icke missas.

Anonym sa...

Fan vad jag är avis.. Buhu.

Ninde sa...

Sorry can't make it. Så du får festa för mig också i helgen ;)

Have fun! :)