11 december 2007

Någon har sökt sig hit med orden björnen blogg arkitektur långgatan och sedan spenderat försvarlig tid att läsa igenom en massa gamla inlägg. Och detta från en dator här i stan! Det verkar som om någon är mig på spåren! Snaran börjar dras åt. Är det nu man får panik och raderar allt - eller är det att överreagera? Äh, kanske bäst att avvakta lite och se. Det skulle ju kunna vara någon rik filmmogul som vill köpa rättigheterna till mitt livs historia för att göra en mastodontfilm om det! Som sagt - bäst att avvakta lite...

3 kommentarer:

Matilda sa...

Hahaha! Det är bäst du börjar vakta ryggen.
Man kan ju bli livrädd för mindre.

Anonym sa...

Jag väntar fortfarande på detaljer om kärleken.

Se det som en julklapp :-) Det är billigt. För det är ju billigt.

Peppe sa...

Jag har fortfarande inte vant mej vid tanken på att folk faktiskt LÄSER det jag skriver på bloggen.

För övrigt tippar jag på filmmogulen.