28 maj 2008

Moderation

Lagom. Så borde det vara. Jag är ju svensk. Fast på sistone har jag varit otroligt trött och ofantligt hungrig! Trött så att jag sitter och gäspar mitt i solskenet - det skyller jag på vårtrötthet - och hungrig så att jag äter konstant och mycket. Det kanske inte ser ut som så med mitt smala lekamen, men där ryms gigantiska mängder mat. För att klara arbetsdagarna äter jag frukt - igår fem bananer och en clementin. Kanhända har jag blivit inspirerad av Fruktmonstret? Eller så beror det på att jag har börjat träna lite på gymmet igen. Eller så har jag mask i magen.

2 kommentarer:

Ninde sa...

Eller så är det en kombination, "frukt är godis" sloganen från barndomen som aktiverats av en god förebild i Fruktmonstret? ;)

Björnen sa...

Ninde:
Självklart är Monstret en god förebild i mycket... men nä. ;)