27 juni 2008

Endast sex...

... dagar kvar till semestern, firmafest i kväll, och idag är det sista dagen Bill Gates jobbar på Microsoft. Han kommer framöver helt ägna sig åt välgörenhet i The Bill & Melinda Gates Foundation. Det sätter ju saker lite i perspektiv. The Björn & Linda Foundation? Tja, det låter inte så pjåkigt. Bäst att ladda med en ordentlig lunch innan kvällens partaj. Mycket grädde. Hjärnan är visst inställd på semester. Röriga tankar. Hur fasen är det tänkt att man skall kunna jobba precis innan en sådan lång ledighet?

2 kommentarer:

Ninde sa...

Åja, klaga inte. Jag har visst möte i em. Fredag em före sem. Oj, så motiverad jag känner mig...

Ha en kanonsemester! :)

Björnen sa...

Nä, inte klagar jag. Taskigt att lägga möte så sent!
Ha en kanonsemester själv!

Nu är det bara fem arbetsdagar kvar till min semester...