8 juni 2008

Jo, jag är hemma nu...

... fast jag skulle ännu hellre vara kvar där i den stora staden som inte sover. Har gått många mil, fotograferat nästan 600 bilder, shoppat fantastiska vintage-kläder (kanske skulle överväga att modeblogga?), varit på en grym konsert med bland andra Regina Spektor och Cyndi Lauper, gått ännu fler mil, picknickat i Central Park, shoppat skor, pussat på Linda, varit på inspelning av Late Show with David Letterman, träffat fantastiska människor och allmänt bara haft det såååå bra! Mer detaljerade rapporter kommer att följa.

6 kommentarer:

fruktmonstret sa...

Du ser så glad ut på bilden, älskling. Om än lite röd. ;)
Tack för en fantastisk resa!

puman sa...

Lät fantasiskt!

sa...

Gött å se dig tillbaka. Vad hårig du är på bilden, har du glömt raka dig?

Letterman är gud

Björnen sa...

Fruktmonstret:
Hahaha! Du är inte bara rar och röd - du är rolig också!

Puman:
Det VAR fantastiskt!

Pata:
Å fan! Är det där han gömmer sig?

S sa...

Jag älskar Elmo!!!

Jag hade nog fått en hjärtattack av glädje om jag sprungit på den där.

Ska till New York i höst, please tell me; var finns han? :D

Björnen sa...

Sandra:
Tror det kan ha varit någonstans kring femte avenyn, typ runt 49:e gatan. Fast jag kan ha helt fel också.