9 juli 2009

Man vet att det är sommar...

... när kvällstidningarna har sådana här rubriker:

Eller vänta nu - det har de ju resten av året också!

Kan inte någon kicka de klåpare som skriver åt kvällstidningarna? Är säker på att de kan få jobb någon annanstans*. Eller ännu bättre; om alla bara slutade köpa deras tidningar så att de kursar och vi slipper skiten!

Vilka är med mig?

* Typ tidningen En ding, ding värld, Hänt i Vecket eller någon annan tidning där de också hittar på en massa saker.

4 kommentarer:

Kajselikajsa sa...

He he, underrubriken inom citattecken var ändå det roligaste!

Och jag lovar att jag inte köper några tidningar!

sa...

Jag är med! Fast jag är publicerad med en artikel i Aftonbladet en gång. Dock inte om kallingar. Och när jag var liten sålde jag GT utan framgång med dörrknackningsmetoden. GT? Nähä... dra åt h-v-t-e, jaha ja :(

S sa...

Dagens rubriker om Glenn Hysén fick mig undra om det ens kan kallas journalistik. Det är ju ren skit.

Så jag kan också vara med dig!

Björnen sa...

Yeah! Jag anar en folkrörelse i blivande! ;)

Missade nog rubrikerna om Glenn.