31 december 2006

Gott Nytt År!

Hej go vänner!
Inför det stundande nya året och inför firandet i dess ära kommer här några råd och visdomsord från mig till Dig:
  • Se till, nu när Du har chansen, att ge ett riktigt osannolikt nyårslöfte - för ingen lyfter ju särskilt mycket på ögonbrynen när man sviker ett sådant.
  • Drick endast god champagne under hela kvällen - om man skulle få huvudvärk av det imorgon har man åtminstone supit med stil.
  • Ät bara av de godaste snittarna, och öppna gärna undre "våningen" av Alladin-asken innan den första är slut. Du är värd det.
Sist men inte minst: Ha ett fantastiskt gott nytt år!
Kram på Dig!

5 kommentarer:

sa...

och glöm inte att sno den godaste biten först ialla lägen!

Good things comes to those take them!

Vi ses

Mediakillen sa...

Gott Nytt!

Av inaktiviteten på bloggen att dömma kom du in i det nya året med manér!

Följde inga av dina råd så kvällen blev inte helt så gjuten, men har haft det ok i dag.

Simma lugnt

PS. Fick en Alladin ask av farmor i julklapp. Den är min, bara min!!

Björnen sa...

Mediakillen:
Har jag rätt i mitt antagande om att det gömmer sig en viss herr advokat bakom aliaset? Skoj att du också finns i mediarymden! Välkommen hit!
Fast jag trodde ju faktiskt att en advokat kunde stava rätt på ordet döma? Antar att du alltid kan skylla danskan på det stavfelet? ;)

Kul att se er här i mellandagarna! Ta hand om er och ha en god fortsättning!

Peppe sa...

Check, check, check. Gott nytt år! Massa pussar och kramar.

Mediakillen sa...

Aj fan, jag skrev först med ett "m" men det såg så töntigt ut att jag slängde in ett till. Min känsla för dobbelkonsonanter har domnat något på 7½ år...

Tack för välkomst och god fortsättning!