31 januari 2007

Det är farligt att leva: Man kan dö.

Enligt en ytterst vetenskaplig artikel i en av aftonblaskorna ( se här) så kan killar utveckla bröst om de använder vissa hudkrämer, tvål och schampo som innehåller lavendel eller tea tree-olja. Scary!

För att inte riskera att drabbas överväger jag nu att sluta använda alla sorters hygienartiklar.
Jag kommer nog dofta jättegott.

Manligt.


Efter att ha läst vidare i tidningen så överväger jag nu också att sluta använda mobil (för att man kan få cancer), sluta gå ut (för att man kan bli nedslagen), samt att sluta andas (för att inte få andningssvårigheter p.g.a. avgaserna). Hugaligen!

5 kommentarer:

Lill-Krizan sa...

Akta dig också för att vistas vid sjöar med vilda fåglar i närheten av Stockholm. Det går en galen kvinna lös som samlar på svanar. Hon kanske tar fel.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,989338,00.html

Läs själv.

sa...

För att vara på den säkra sidan har jag slutat duscha helt. Man vet ju aldrig. "Amerikanska forskare" måste man ju ta på allvar :)

Björnen sa...

Lillis:
Haha, jo jag såg den artikeln. Hon skall ju iallafall ha ett stort plus för kreativitet, och det verkar inte vara något fel på modet heller.
Jag hade ALDRIG gått in i en lägenhet med 11 vuxna svanar i! Jag tänker Hitchcocks Fåglarna kombinerat med Jurassic Park...

Pata:
Helt rätt! Jag testar det också.

Peppe sa...

Som vi diskuterat tidigare är svanar onda varelser.

Björnen sa...

Peppe:
Definitivt! Är för tillfället benägen att säga att skator är snäppet värre, men det kanske beror på att jag inte har svanar på min balkong.

Vid närmare eftertanke hade det nog varit värre.