2 april 2007

Hört på café i solen under söndagen. Två ganska välklädda tjejer i 30-årsåldern sitter och pratar.

- Jo, jag var på bio igår, och snett bakom mig satt tre småtjejer som bara inte kunde vara tysta. Under hela reklamen så tjattrade de envetet på, och när de hållt på ett tag in i filmen fick jag nog! Jag var så arg så jag kokade, så jag gick fram till dem och frågade om de inte hade varit på nån bio förut. Då rodnade de ordentligt och sedan var de tysta resten av filmen - fast de hann förstöra en stor del av upplevelsen innan dess.
- Trist. Var den bra då? Vilken film var det?
- Teenage Mutant Ninja Turtles.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer inte på nåt bra svenskt ord, så: *gigglesnort*

Björnen sa...

Det är ju ett jättebra ord!
Att fnitter-snora typ...

S sa...

Hahahahahahah!

Helt underbart. Det är ju en tjuvlyssnat.