26 april 2007

It was just one of those days...

7 kommentarer:

Lill-Krizan sa...

Och du klagar på brandmännen!?

Jag får inte grepp om dig.

Men du är rätt rolig.

Björnen sa...

Nejdå, inte klagar. Bara undrar. Dessutom vill man ju inte komma på kant med en brandman - han/hon kan ju få för sig att lämna en i ett brinnande hus någon dag. Det är det inte värt! ;-)

Lill-Krizan sa...

Just det. Och med det där håret skulle du förmodligen brinna ganska bra. Passa dig!

Björnen sa...

Hehe! Jag tar det som ett försök till ett hot.

Lill-Krizan sa...

Ja, jag kan inte så mycket bättre än så där. Måste jobba på min badboy-image.

Peppe sa...

Hahaha! James Brown 1976 goes Björnen. Eller tvärtom.

Björnen sa...

Lillis:
Badpojkeimage?

Peppe:
Typ så, inte helt fel gissat. Jag var Shaft från 70-talsfilmen med samma namn. Fast detta kortet är taget senare på kvällen då slokmustaschen hade bytts ut mot en tiara. Det är sånt som händer. ;-)