26 september 2007

Den inbillade sjuke - fast tvärtom.

Fredag: Lätt ont i halsen och hosta - nejdå jag är inte sjuk.
Måndag: Täppt näsa och snorig, men inte kan väl jag vara sjuk?
Onsdag: Muskelvärk och potatishjärna som inte tänker rätt. Migrän av solljuset som slipper in genom fönstret bakom mig - det med persiennerna neddragna. Kanske lite sjuk ändå...

Nu vänner är det jag som sitter hemma i halsduk och knaprar Ibumetin. Fast vid det här laget är jag väl frisk redan imorgon igen. För att se positivt på det hela: Det är i alla fall inte SARS. Det känns tryggt!

5 kommentarer:

Ninde sa...

Zink och c-vitamin. Och en *kryakram*

Kristina sa...

Kinaresa. Hosta. M�ste vara f�gelinfluensa! ;)

Björnen sa...

Ninde:
Det låter bra! Testar allt!

Kristina:
Nej! Inte säga så! Jag litar ju på allt Doktor Kristina säger! ;)

Ninde sa...

vafan skulle inte ha kramat dig..nu känner jag mig krasslig ju..*ynk*

Björnen sa...

Ninde, jag tror att det är lugnt. Mig veterligt fungerar det inte över nätet. Avsäger mig i alla fall allt ansvar! Krya på dig!