15 oktober 2007

De gör det med flit de jävlarna!

Nu har jag två gånger de senaste veckorna tvättat håret med duschtvål istället för schampo. Man får en så oreglerlig, torr och spretig frisyr av det. Så nu tycker jag att vi en gång för alla sätter stopp för det där otyget att ha olika produkter i förpackningar som liknar varandra! Vi bör följaktligen standardiserar alla förpackningar så att det inte finns någon minsta risk att en sömndrucken Björnen borstar tänderna med aloe vera eller tvättar håret med tvål.

Vilka är med mig?

8 kommentarer:

malin sa...

Det vet du!

Anonym sa...

Jag rekommenderar att du rakar av dig håret igen...då funkar tvålen nästan överallt.

Kristina sa...

Kan det spridas till köket? Jag stoppade havregryn i kaffefiltret imorse. När min morfar gjorde samma sak en gång i tiden insåg mormor att han var dement.

Björnen sa...

Malin:
Det känns tryggt att veta!

Kevin:
Det får bli till sommaren igen fram tills dess vill jag inte att hjärnan skall frysa för mycket.

Kristina:
Självklart kan det det! För jag tror definitivt inte att du är dement.

Ninde sa...

Självfallet med dig. Har ett horn i sidan till Arla sedan de gjorde lättfil och minimjölk förpackningarna så lika uppifrån sett. Hur kul är det tredje gången man yrvaket konstaterar att den konstiga mjölken i kaffet inte är mjölk. Utan fil :(

Ängeln sa...

Eller råka ta nagellacks remover istället för ögon make-up remover. Lovar det var INTE kul..

Björnen sa...

Ninde:
Vad är grejen med mjölkindustrin egentligen? Jag har ju som bekant sen tidigare ett horn i sidan till Skåne Mejerier, så jag lider med dig!

Ängeln:
Välkommen hit! Det låter verkligen inte kul.
*Försöker diskret dämpa ett begynnande gapskratt*

Anonym sa...

Men visst finns det nå't manligt tvättaktigt med schampo och tvål i ett. Dubbeldusch kanske..? Där har vi det. Nå't för dig. Sen kan man ju undra varför det bara finns för män...men det e en helt annan tanke.

aceton i ögat?? Aj aj aj aj....