10 oktober 2007

In vivo

Jag följer regelbundet ett ganska så stort antal olika bloggar. Många läser jag lite då och då och slänger kanske som pliktskyldigast in en kommentar vid enstaka tillfällen. En del följer jag mer regelbundet och kommenterar allt som oftast. Några av er bloggare känner jag sedan tidigare i riktiga livet, och några av er känns det som om jag känner - trots att vi aldrig har träffats. Vi följs ju trots allt åt i vått och torrt! Igår fick jag en ny vän då jag i riktiga livet sammanstrålade med Kristina för lite mat och några öl. Här kunde man verkligen tala om Kristina in vivo! God sushi, massor av samtalsämnen och en riktigt trevlig kväll! Det här får vi göra om! Nu har jag ett mycket bra skäl att stanna till i Malmö nästa gång istället för att som vanligt snabbt forsa förbi stan på väg mot andra mål (läs: Köpenhamn).

6 kommentarer:

Ninde sa...

Lustigt det där med att det känns som om man "känner" vissa bloggare. Utan att man egentligen gör det irl..

Björnen sa...

Jepp, det är det! Fast jag måste nog tillså att man faktiskt känner varandra. Man vet bara inte hur den andre ser ut, beter sig, låter eller överhuvudtaget är. ;)

Lill-Krizan sa...

Nu till det verkligt väsentliga: Hur träffades ni? Av slumpen? På ditt initiativ? På hennes?

Berätta mer!

Kristina sa...

Tack detsamma, B!! Du vet väl att Malmö också är en kul stad att besöka?! ;)

Och till Lill-Krizan: Jag låter din fantasi flöda en stund till. Men jag var nog mest skyldig.

Trevlig helg på er!

Björnen sa...

Lillis:
Låter som om Kristina redan har besvarat den frågan. Dessutom verkar du ha bra fantasi - genom att inte svara så är jag säker på att jag när den ådran ytterligare. ;)

Kristina:
Låter som om jag får ta en Malmötur framöver. Är jättespänd på att se... öhm... Turning Torso... och... och...
Äh, det är säkert jättebra, du är ju där! ;)

Mediakillen sa...

Jag har utökat min knäckebrödssamling, så du får nog titta förbi Köpenhamn om du ändå skall til Malmö! (Dessutom börjar snusen ta slut. Vi kanske får mötas i Malmö i stället.)