26 november 2007

Veckan i korthet:

Onsdag: Säkert! på Nefertiti. Liten jazzlokal och ett grymt gung! Eventuellt hinner vi med filmquiz innan...
Torsdag: Kanske se Säkert! en gång till? Får bestämma senare...
Fredag: Gogol Bordello på Chalmers Kårhus. Zigenarpunk från New York med hejdlös danslusta!
Lördag: Shout Out Louds på Chalmers Kårhus. Inte jättesugen att se dem egentligen. Men är det gratis så är det!*

* OK, jag erkänner. Vi vann biljetterna. Igen. Fast denna gången var jag "utlånad" till lag Lars eftersom resten av mitt lag var på Kent. Så det blev Lag Top Lars och vinst!

4 kommentarer:

Matilda sa...

Fan. Jag blir alltid fruktansvärt avundsjuk varje gång jag besöker din blogg. Är det inte Kina så är det festivaler, champagne på jobbet och flera konserter på en vecka! FUSK!

Björnen sa...

Nejdå! Ingen fusk alls. Det gäller bara att ordna det för sig här i livet. Du förtjänar också champagne och konserter. Minst.

Ninde sa...

Håller med matilda där. Fubbigt är vad det är ..;)

..okej jag fick iofs blommor o choklad i helgen. Men iaf :)

Björnen sa...

Ninde:
Fast jag vet ju inte om DU egentligen var värd allt det där. ;)

Skoja bara. Såklart du är.