15 januari 2007

Phillippe Starck och jag

Det är viktigt att man har saker att se fram emot. Ni vet saker som sovmorgnar, konserter, skadeglädje och bingolottomiljonärsvinster.
Och idag fick jag verkligen något att se fram emot. Jag är nämligen en av de utvalda. En av få. Jag vill egentligen inte säga en av eliten, men i brist på bättre ord så får även det vara OK. Ni kan kalla mig Kung Björn!
Vad förtjänar mig då den äran? Jo, jag har blivit utvald till att i April vara en av företagets representanter på den ofantliga, fantastiska möbelmässan i Milano. Il Salone Internazionale del Mobile. Detta innebär att jag är tvungen att dricka champagne och paraplydrinkar i sällskap med designikoner som Jasper Morrison och Phillipe Starck.

Efter en väldigt kort tvekan så tackade jag ja.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerar big time! Coolt med tvekan dock, även om den var kort ; )

Peppe sa...

Jag är grön av avund.

Björnen sa...

Tackar, tackar!