8 januari 2007

R.I.P. Gammeldatorn

Efter ett långt och lyckligt liv har min gamle följeslagare Gammeldatorn slutligen gett upp ett sista pip och slocknat. Skall försöka mig på lite konstgjord andning om ett tag. Skall bara vila lite först. Bloggande och andra livsnödvändigheter får tillsvidare ske från mediacentrets ganska så kassa trådlösa tangentbord.

Har tagit back-up:er på det allra mesta, så det är ingen större fara med det. Ev så har lite bilder från nyår försvunnit, så ni som var där får försöka gräva i minnet så gott det går. Ett litet tips ifall ni skulle ha glömt/inte kommer ihåg: Det var skoj, vi drack champagne och en av er sprang naken runt kvarteret. Jag säger inte vem.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Du lovade ju att aldrig någonsin tala om det...

Björnen sa...

Heeeej Tanya! Välkommen hit! Jag håller helt tyst om detta - det är ju vår hemlighet. ;)

sa...

Jag trodde det var jag, vad skont!