16 februari 2007

Endast folk som inte har nått liv skriver inlägg på bloggen varje dag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Precis. Därför jag bara skriver när jag är på jobbet. På fritiden kan man göra roligare saker. ;)

A. sa...

Hmmm. Kan dementera den direkt. Jag har ett liv. Jag kanske inte är hyperaktiv men ett liv har jag :-)

sa...

Om man inte har något liv om man skriver på bloggen varje dag så måste det betyda att man dör lite granna varje gång man skriver flera gånger om dagen.

Scheisse

sa...

By the way, denna är ju du:

http://pbfcomics.com/?cid=PBF057AD-Super_League.jpg#127

Björnen sa...

K:
Försöker att jobba när jag är på jobbet. Det går inte så bra. ;)

A:
Bara att gratulera!

Pata:
Jepp, små döda delar trillar av dig när du sitter framför datorn. Damsug oftare där.

Aha, förstår ingenting av den, men det var väl kul. :-S