11 maj 2007

Bara så att ni vet:

9 kommentarer:

Anonym sa...

Lyxigt. Stämmer det då?

mitt yrke e rätt osexigt om jag får säga det själv. Men jag e i alla fall smart. Lite. Ibland. Då och då....

Kanske skulle gjort det där jäkla godishuset ändå...

Björnen sa...

Alltså, jag är ju supersexig. Så det måste ju stämma! ;-)
Fast det står ju att det inte gäller för arkitekttjejerna - de tar sig inte ens in på topp 10-listan över de sexigaste yrkena. Det finns som tur är undantag.

Fast du borde ändå gjort godishuset.

Peppe sa...

What's new?

Björnen sa...

Peppe:
Inget. Behövde bara en självförtroende-boost såhär på fredagen. Alltid skönt att få sånt här bekräftat! ;-)

Ninde sa...

Det är därför man träffar så få singlar som är arkitekter, de är paxade nästan allihopa.. :D

Björnen sa...

Ninde:
Haha! Men JAG är ju singel ju! ;-)

Ninde sa...

ha,ha du tillhör väl just nu de där 1% som är singlar ;)

Anonym sa...

Dom har uppenbarligen aldrig sett en halvgalen forkare med håret på ända, omaka par sockar och oknäppt gylf, gigantiska flaskbottnar till glasögon och fläckig labrock full av syrahål.

Finns det något hetare?

Björnen sa...

Anonym: Ja.